سواحل دریای زندگی


یواشکی های من

در سواحل دریای زندگی قدم میزدم....

همه جا دو رد پا دیدم...

جای پای من....

جای پای خدا.....

به سخت ترین لحظات که رسیدم فقط یک رد پا بود.....!

با فریاد گفتم:

خدایا؟من را در سخت ترین لحظاتم رها کردی؟

ندا امد:

تورا در سخت ترین لحظاتت در اغوش کشیدم!



نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت2:55---11 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

یه بنده ی کوچولو
ساعت13:40---14 بهمن 1392
ᄇᄌᄈ꾜썌ᄎᄒᄅᄎ퓨ᄉ

سلام بنده ی خداخوبی؟منم بنده ی خدا..میشناسی دیگه ؟بهت قول دادم بیام دیدی اومدم___وبت حرف نداره مثل خودت یکی یه دونه وتکه...*فقط توخجالت نمیکشی این همه حرف عمیق میزنی؟خوب من چیکارکنم آخه یه ساعته دارم دنبال یه جای عمیق میگردم چراآخه آدمومجبوربه این کارامیکنی؟؟؟!!قربونت برم فردامیبینمت
پاسخ: به به چه قد وبلاگم نورانی شده منور کردی عزیزم بوس تافردا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,ساعت 19:0 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com